czwartek, 26 maja 2016

TAG: Common White girl

Hej wszystkim!
Dziś przychodzę do was z kolejnym Tagiem na blogu.
Ale najpierw chciałabym podziękować wam za tyle wyświetleń w tak krótkim czasie :)
Jest ich prawie 300, jak dla mnie to naprawdę dużo więc dziękuje! :*

                           

1. Ulubiony napój z Starbucks'a? Nigdy nie miałam okazji pić czegokolwiek w Starbucks'ie, bo tam nie byłam.
2. Ile czasu zajmuje ci się przygotowanie rano? 40-50 minut jeśli idę do szkoły, a jeżeli mam gdzieś indziej wyjść to godzinkę.
3. Ile zdjęć robisz dziennie? Nie robię ich codziennie, ale i tak dosyć często. Robię je po prostu kiedy uznam że wyglądam dosyć dobrze.
4. Ile masz obserwatorów na instagramie i ile masz zdjęć? Instagrama posiadam od jakiś 2 miesięcy, i na razie mam tylko 36 zdjęć orz 163 obserwatorów :)
5. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy? Oczywiście że tak. Nie ma sensu w tym aby kupić rzecz ubrać ją raz a później włożyć do szafy i o niej zapomnąć.
6. Czy jesteś rasistką? Nie, nie jestem rasistką.
7. Czy kiedykolwiek powiedziałaś "OMG" lub "LOL" na głos? Tak i to kilka razy :D
8. Instagram, Twitter czy Tumblr? Mam tylko instagrama, także instagram.
9.  Jak spędzam większość swojego czasu? Przed telefonem lub komputerem, ale również uwielbiam być na dworze.
10. Ulubieni blogerzy/youtuberzy? Jeśli chodzi o bloggerki to Jessica Mercedes. A youtubrzerzy, hmmm.. mam naprawdę dużo lecz wybiorę alexmandostyle.
11. Jak często malujesz paznokcie? Prawie w ogóle.
12. Czy jesteś zakupoholiczką? Dosyć rzadko co kupuję, ale lubię chodzić do galerii. Także nie, nie jestem.
13. Czy masz dużo ubrań? Wystarczająco jak dla mnie, ale raczej nie.
14. Masz makijaż codziennie? Maluje się dość mało, ale i tak nie maluje się codziennie.
15. Jakie są twoje średnie oceny w szkole? Średnie.
16. Jak zazwyczaj układasz włosy? Mam zawsze rozpuszczone. Tylko w domu mam kucyka, aby było mi wygodnie.
17. Czy zawsze wyglądasz reprezentacyjnie? Staram się być łądnie ubrana, aby po protu nic nie było brudne. Raz ubiorę się ładnie a raz luźniej.

                             

                                      

                                      

                     

Bye!

                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz