środa, 18 maja 2016

About me TAG.

Cześć i czołem wszystkim! Jestem na tym blogu po raz pierwszy natomiast posiadam już jednego, ale o tematyce zwierzęcej. Zawsze chciałam założyć bloga, o tym o czym zawsze marzyłam czyli modzie i innymi rzeczami z tym związanymi. Chciałabym zanim dowiecie się o moich umiejętnościach pisarskich, abyście najpierw mnie poznali., także dlatego robię taki post. Zaczynajmy!
1.Jak masz na imię? Mam na imię Nikola.
2.Kiedy masz urodziny? Swoje urodziny obchodzę 16 sierpnia.
3.Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie? Co dziwne, nigdy nie ciągnęło mnie do aktorstwa (jak większość dzieci), bycie wokalistką czy modelką. Ja po prostu chciałabym fryzjerką. A z biegiem czasu, również chciałam zostać opiekunką w zoo.
4.Czy masz chłopaka? Nie, nie mam chłopaka.
5.Jakiej muzyki słuchasz? Zazwyczaj tego co wpadnie mi w ucho i co mi się podoba, nie zwracam szczególnej uwagi na to jakiej i jakiego rodzaju muzyki słucham.
6.Czy pracujesz? Nie, nie pracuję.
7.Czego szukasz w drugiej osobie? Tak naprawdę głównie szczerości i aby nie była fałszywa. Nikt nie jest idealny i powinniśmy się cieszyć z tego jaki kto jest. Przecież każdy jest inny (przynajmniej ja tak uważam) :)
8.Do kogo się zwracasz gdy jest ci smutno? Szczerze powiedziawszy, rzadko jestem smutna, ale gdy już nastąpi ta chwila to próbuje sama przeboleć ten problem, po prostu pomyśleć.
9.Ulubione jedzenie? Nie jestem z tych osób którzy patrzą na to co jedzą. Jem i nie zdrowe rzeczy jak i te zdrowe. Ale moim ulubionym jedzeniem, są zazwyczaj domowe obiady, ale to nie zmienia tego że od czasu do czasu zjem sobie hamburgera czy frytki! :)
10.Ulubiona część garderoby? W mojej szafie nie znajduje się dużo rzeczy, mam wszystkiego wystarczająco. Wiem że wiele kobiet zwraca szczególną uwagę na buty, lecz ja wolę zwykłe koszulki czy nawet spodnie.
11.Czy masz zwierzątka? Naprawdę kocham zwierzęta. Posiadam świnkę morską, psa oraz królika, na obecną chwilę nie wiem co bym bez nich zrobiła.
12.Ulubione miejsce? Zdecydowanie dom. Nie jestem typem osoby która lubi podróżować, i zamiast gdzieś jechać, po prostu zostaje w domu.
13.Czy masz drugie imię? Tak, na drugie imię mam Klaudia i mi się podoba.
14.Ulubiony przedmiot w szkole? Uwielbiam angielski, i tak naprawdę mogłabym uczyć się tylko z niego! :)
15.Ulubiony napój? Herbata, woda oraz coca-cola.
16.Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie? Sia- Cheap thrills.
17.Jakie imona nadałabyś dziecią? Na pewno moje upodobania co do imion się zmienią, ale dla dziewczynki wybrałabym Gabrysia lub Eryka. A dla chłopczyka to Mateusz lub Kamil.
18.Czy uprawiasz jakieś sporty? Nie, ale często ćwiczę sama w domu lub biegam.
          
                     


                                         
To na tyle, w tym poście, mam nadzieję że dobrze przyjmiecie mojego bloga i że się wam spodoba, bo naprawdę mi na tym zależy! :)
Informacyjnie:
-Posty będą pojawiały się często od 1-3 w tygodniu.
-Będą  o tematyce modowej, urodowej ogólnie life style.

Do zobaczenia w następnym poście!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz